Monday, October 26, 2009

Tempahan Ban Sosej

Syukur Alhamdulillah..dpt oder sebyk 4500 pcs ban sosej.








Meriahnya Suarasa TV9..

pekerja-pekerjaku yg happy go lucky..

bergambar bersama Farah..tq Farah atas kesudian mengambil gambar bersama sehingga ke belakang gerai.



upin & Ipin pun ada..

Suarasa TV9 17 & 18 Oktober 2009

Meriahnya suarasa, MB dan YB singgah merasa produk makanan di gerai kami.
























MB Tan Sri Khalid sedang merasa kuih talam.






















YB Yaakob Sapari dan isteri juga ada.

Jamuan Hari Raya YB Yaakob Sapari Di Sek 9

Pekerja-pekerja bertungkus lumus menyediakan bahulu panas di jamuan hari raya YB, tak menang tangan dikerumuni orgramai.









Thursday, July 30, 2009

Friday, June 5, 2009

Tempahan Kek Hari Guru


Gambar tak dpt diambil semuanya.

Kek-kek ini ditempah oleh Adun Meru untuk guru2 sekitar Meru.YB menempah 40 biji kek semuanya.Tq YB.

Tempahan Kek


Kek 2 tingkat ini ditempah olen K.Sikin sempena majlis perkahwinan anak buahnya.Tq

Wednesday, June 3, 2009

Tempahan Biskut Tat Nenas & Tat Epal

order daripada K.Aini Kota Raja sebnyk 3000 pcs.


tart epal - inti jem epal



inti jem nenas


Thursday, May 28, 2009

Tempahan Kek & Cupcake

Kek ini ditempah oleh Pn Aishah.Tq


Selamat Hari Guru...untuk guru2 Sek Al-Farabi, Meru.

Thursday, May 21, 2009

Tuesday, May 5, 2009

Tempahan Kek

Kek pengantin ini dipesan oleh Rahmah dari Jalan Iskandar, Bukit Kapar. Rahmah memesan juga bahulu pecah lapan sebnyk 1000 keping tapi gambarnya tak sempat diambil.


Kek Hari Lahir
- pesanan dr kawan di Meru utk harijadi anak2nya. Semoga berpuashati. tq atas sokongan.

Thursday, April 30, 2009

Produk Baru A&A Bakery - Kuih Tradisional


Kuih Ros/Goyang
1 peket(20 keping) RM4.50

Kuih Bangkit/Bakar (Original)
1 peket (10 keping) - RM2.50

Monday, April 20, 2009

Kek Coklat Basah




Kek coklat basah ini untuk jualan di kiosk Sek Men di Kapar.


Tempahan Muffin


Muffin ni ditempah sebanyak 1200 bj oleh Kak Fatimah dr kg Kuantan. muffin bluberi, strawberi,oren dan coklat. Malangnya terlupa nak ambil gambar semua muffin, tinggal baki yg ini shj dpt ambil gambar..he..he kalut betul..

Happy Birthday Sarah


Kek ni di pesan oleh kwn baik saya Suzana UTM KL.Thank you very much.

Wednesday, March 25, 2009

Kain Batik Untuk Dijual....murah je



Harga : RM130.00 termasuk harga pos.

sori...ari ni x jual roti & kek...nak tolong kwn.

jenis:kain batik rayon

deskripsi: batik rayon nih murah bandingkan ngan batik lain coz campuran suteranya sedikit berbanding ngan batik lain..tapi ianya ttp sama cantik cam batik lain cuma kain nya tu rasa kesat skit ler..n susah skit ler nak gosok..tapi kalu nak senang gosok caranya mudah jer lepas basuh rendam kan dalam softlan selama 15 minit..insyaAllah akan lembut n mudah ntuk digosok..




Monday, March 2, 2009

Tempahan Cheese Kek


Bluberi Cheese Cake. Happy Birthday..

Tempahan Kek Edible Image



Terima kasih my friend..Ruhaizah. Untuk anak kembarnya Alia dan Amal 6 tahun. Sorry gambar tak berapa clear.

Monday, February 16, 2009

Tempahan Kek Bulan Febuari

Pesanan dari Rusita...terima kasih daun keladi lain kali order lagi..
Pesanan kek 2 tingkat dari Selangor FM sempena Program Rewang II 2009 - pada 01.02.2009. Sempat ambil gambar kek tingkat pertama, kek prun.

Pesanan kek buah peach daripada jiran sebelah rumah. Terima kasih semua atas sokongan anda.



Featured Post

CREAM PUFF..sedapnye..